Jag lever!!

Tro det eller ej!! Har haft massor för mig och att uppdatera bloggen har inte varit på min "kom ihåg" lista tyvärr.
Har hunnit fylla år bland annat, HURRA! för mig .. wooohoo! Sen har det varit massa trassel med praktiken också och nu är det klart att dom ska lägga ner så på måndag blir det lite möten för att se vad jag ska hitta på härnest. Men jag är övertygan om att det kommer bli bra :)

Jag hatar det faktum att det börjar bli vinter för vintern SUUUUGER! så jävla drygt att skrapa rutor på bilen på morgonen, overoller ska på, vantarna ska försvinna så det tar en evighet att hitta igen dom. och när man väl hittat dom förbannade vantarna så är mössan borta. suck. eller den klassiska "jag är kissnödig" mitt i allt! Då är det bara att slita av allt för att sedan börja om. blir helt stirrig av tanken.

Om man är sån där som tycker om att vara utomhus så är vintern säkert skit kul! Åka skidor. Pulka. Skridskor. Bygga Snölyktor. Snögubbar ........... fan ....... det låter ganska skoj endå ..... crap.

Jag ser fortfarande inte fram emot vintern .... men liiiiiite skoj kanske det blir endå ;)


Peace Out!

Kommentarer
Postat av: mamma

paavintern.htm" rel="nofollow">http://www.kossan.se/roliga-filmer/badarpaavintern.htm

2009-10-25 @ 09:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0