Whio!



Ikväll har jag och smurfen sett på tarzan ^^ jag har måste få in honom på klassiska Disney filmer och inte den skiten han ser på :P som vanligt vände han ryggen åt mig och somnade, så jag fick se klart den själv hehe



Imorse var mamma inloggad på på msn det var skoj att få prata med henne,saknar henne så! klockan var endå tolv på natten hos dom, vi slog igång kameran så vi pratade där över och jamie tyckte det var skoj att se mormor där :D dom rävarna har varit över till Seattle och ätit middag som tydligen skulle ha varit sviiiindyr, inte så konstigt med tanke på utsikten kanske ;)




bah! orättvist men endå så jävla häftigt, så glad för hennes skull :)

Nu ska jag fortsätta se Shanghai Nights på tv sen sova

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0