Spruta idag!

Inte för mig men för skrotungen, i och med att han har astma (som mig, mormor, farfar och pappa :S) så är det lika bra han får den. Men jag känner mig endå lite kluven inför det, Jag vill inte att han ska få nå läskiga biverkningar :| Men jag hoppas det ska gå bra. Hämtar honom från dagis 12:30 och ska sen åka till läkarstationen.


Nu har jag äntligen fått tillbaka lilla datorn ^^ Mamma hade ju med sig den till Kanada för den är liten och smidig (desutom är det ju trotts allt HENNES dator, även om jag lånar den på obestämd framtid :P) Men så har hon haft båda datorerna för att lägga över alla bilder och sånt som hon hade på denna. Men nu är det tillbaka hemma hos mig och jag kan åter igen nöööööta!

Min lilla kusin Nelly gjorde illa sig på dagis för några dagar sedan, klämde fingrarna så illa så hon fick operera. Jag och mamma var och hälsade på häromdan för att se hur hon mådde och jag kan säga att det var inge fel på henne :P och hon visade stolt upp sitt bandage ^^ (sen att hon var fullproppad med alvedon kanske förklarar hennes goda humör och sin sprallighet :D) Skönt att veta att hon mår bra iaf, Inge roligt när dom små gör illa sig. huuua!

Nu ska jag försöka få liv i mig själv innan jag ska hämta jamie sen. Wish me luck!

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0