Helt vanlig tisdag

Idag har det verkligen varit en helt vanlig tisdag, Jamie vaknade kl 6 och efter lite bråk oss imellan fick jag krypa upp hos mig hehe. så vi fick sova en timme till vilket var otroligt skönt. när han sedan vaknade och klev upp kände jag mig ovanligt pigg.. otroligt SKÖN känsla!! sen att jag somnade om efter att jag lämnat Jamie på dagis är en annan sak. ^^

Det känns otroligt slött att inte ha något att göra på dagarna, vill verkligen inte bara gå hemma å drälla! förhoppningsvis hittar jag något nytt att fördriva tiden med på dagarna om inte allt för länge. hoppas hoppas hoppas.

Den här veckan är min kära mor i Kanada med karln sin och jobbet, Jag fick ett sms imorse där det stod att dom nyss hade checkat in på hotellet och skulle då sova eftersom hon hade varit vaken ett helt dygn! snacka om att jag INTE skulle orka det! :O så imorse 07:44 var klockan 22:30 hos dom... men jag hoppas hon har roligt iaf trotts den enormt långa resan =)

Imorgon har jag ännu en dag av absolut ingenting att göra :S förutom att jag måste kliva upp kl SEX!!!!! bara för att tvätta då det är helt jävla omöjligt att få tag på en tvättid här, suck. Sen ska jag ringa bvc imorgon också för att fråga lite om influensasprutan.. ska man. ska man inte .. jävla skit säger jag men va fan, tänk OM jamie skulle bli sjuk då :S

Nu blir det att fortsätta se film med smurfen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0