Fredags mys!

Sitter och kollar på Idol och lillfisen ligger här i soffan brevid mig med täcke och kudde och myser ^^
Ikväll får idolerna sjunga sina absoluta favorit låtar och jag började själv fundera över mina. Om jag skulle lista mina ABSOLUTA favoriter skulle listan nog hamna på en 80 st :P ska nog börja lista några här framöver, bara på skoj.. Men iaf när jag satt här och funderade så började jag sjunga på Cher - If I could turn back time och Jamie låg då med huvet i mitt knä och lyssnade koncentrerat på mig..och när jag sjungit klart tittade han upp på mig och sa "mamma, sjung en gång till" ;D tur det är någon som tål att höra när jag sjunger för annars brukar jag försöka skona min omgivning från skönsång haha!

Idag har vi haft en riktigt bra dag faktiskt :) var lite nervös över att ha jamie hemma hela dagen och vad jag skulle kunna hitta på för skoj åt honom. men vi har målat och pysslat lite sen har vi varit till tant Emelie och ätit pizza och busat med He-man hennes fetas till hund! han är snäll till tusen men stor och bufflig, men det gick bra och Jamie sa i bilen på väg hem att han tycker He-man är en rolig hund (haha)

På söndag är det fars-dag.. jag ska nog hjälpa Jamie göra en fin täckning som han kan ge till sin pappa då =) jag har ju massa roliga saxar och sånt som jag använder när jag gör såna där fotoalbum så vi ska nog kunna klippa och klistra ihop något som kommer slå lilla pappa med häpnad :D

(nu gav smurfen upp och somnade i soffan, hehe)

Jag ska återgå till tv.n en stund och sen försöka se en film eller nått. bara skräp på tv idag =/


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0