Skönt med helg

Ännu en vecka över. mycket att göra och är helt slutkörd men det har endå varit en bra vecka.
Har haft mitt att göra iom praktiken och Jamie så jag sluppit tänka så mycket = Bra

Idag fick Jamie vara med Morsan hela dagen eftersom hans dagis var stäng och det var en tuff natt.
När jag pratade med mamma strax efter kl tre så var han vaken och pigg .. 20 min senare när jag kommer ner till mamma i stan så har han somnat HAHA .. mitt i en mening sa mamma .. hon märkte inte ens att han hade somnat förren hon insåg att det hade varit tyst en stund



Ja... så kan man ju också somna om man känner för det.


Nästa vecka kommer bli en spännande vecka. Vill inte berätta mer än så för tillfället men jag återkommer till ämnet ^^
hiihi

Just nu sitter jag och tittar på film med mig själv, funderar stort på att ta ett bad sen slänga mig i sängen. har suttit och ritat lite men det sög. ingen ispiration och inget sudd... värre att vara utan sudd än inspiration faktiskt. hehe.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0