Nyklippt

Shit. Nu jävlar har håret rykt!

jag saknar mitt långa hår lite men det är skönt att allt slitna är borta nu iaf. mycket friskare hår nu ^^



Nya Frillan










Så blev det iaf. lite nya bilder.


Igår så hade jag en riktigt dålig dag. allt kändes bara helt åt helvete mest. var ledsen hela dagen typ.
sen på eftermiddan/ kvällen for jag och hämtade Sandra sen bort till Niklas för han hade tråkigt. tog hans bil och åkte och käkade sen iväg till ... ööh... kommer inte ihåg vad det heter. nån sjö iaf för hans vänner skulle grilla och dricka öl där på kvällen, och jag var ju bara Chufför så jag hade inte så mycket att säga till om ^^  så vi for dit och var social ett tag iaf. det var riiiiktigt fint där!!


Skogspromenad =P


Väl på Plats =)





Isaksson försöker vara duktiig eldmästare





Disel .. som halvt bet ihjäl en groda ^^ jag kan lyckligt meddela att den simmade iväg sen. hoppas den mår bra! :P






Tanya som försöker snatta varmkorv, rackars smygis ^^



'


En annan groda som hade tur nog att slippa träffa Disel :P .. men Sandra blev
skit skraj för den när den började simma mot henne... suck ... stadsbor.



Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder. har massor kvar sen igår men har inte tid.
Har massor att ordna nu. ska städa klart sen försöka få tiden att räcka till idag. :S

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: anna

Men vilken skillnad med håret, det är verkligen jättefint!!! =) Kram /Anna

2009-05-03 @ 13:31:46
URL: http://annamariakarlsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oooooh, hetingen min! :). Jag smsar imorgon och berättar att tentan gick åt helvete! Puss

2009-05-03 @ 19:15:58
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0