En lycklig far

Jag var till pappa igår. jag skulle kolla igenom lite kläder som jag skulle få. hittade några gobitar som jag tog med mig hem. det är BRA att ärva kläder =D

så kommer Bitte hem och pappa bllir helt lyrisk över en påse godis "snören" hahahaha

Lycklig till tusen




koncentrerad på att knyta knutar på snörena för att sen gnaga i sig ^^



Han tyckte min frisyr blev jätte fin iaf. jag släppte ut det och visade hon klippt det kort längst upp
så säger han "så man kan busa till det lite" precis! säger jag då och hans nästa kommentar var
"jag har likadant. så man kan busa upp det på sidorna" HAHAHAHAHA


Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet inte vad jag gör med munnen :P. Tycker inte om att vara med på bild jag ;)

2009-05-05 @ 12:52:19
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0