Wow. då var man igång då!

Nu jädrar blir det liv i luckan :D Mojjan var snäll nog och hjälpa mig att skaffa den här bloggen.
Tack gumman!

Oj. nu fick jag skrivkramp också. äsh då.

Idag har det inte hänt så mycket än så länge iaf. Men en sak är säker.. det är DUMT att råka somna om när man har en treåring i huset. vaknade imorse av ett oväsen och när jag kommer in i vardagsrummet ligger det småbitar av ALLA kritor över heeeeela golvet + smulor av mina torkade blommor. Fint där Jamie (tack för kritorna Sandra, jag hatar dom =P) så jag sa åt jamie att plocka upp dom annars skulle jag dammsuga upp dom... tjurig som han är så vägrade han så det var bara fram med dammsugaren och sätta igång, han skrek och gormade natuurligtvis
-suck-

Jag dammsugade inte upp alla kritor men alla småbitar fick iaf ge sig iväg. Just nu ligger han och sover och ska åka till Lajo i eftermidda, då ska jag åka upp till mamma tror ja och fixa lite med räkningarna och sånt så det blir gjort.

Så.. det var de första inlägget från mig men när jag lärt mig hur allt det här funkar så kommer det komma lite bilder osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0