Underlig Morgon

Vaknade ungefär 10:40 och tittade på telefonen. ett missat samtal.. från Lajo. sen vet jag inte om han ringde upp eller om jag ringde för jag var så nyvaken så jag visste knappt vad jag hette hehe. Var berädd på att det skulle bli nå tjaffs eller liknande men han var på bra humör och glad. Han ville planera hur vi skulle göra med dagarna så jag ska kunna ha helgen barnledig den här helgen. Jag har haft Jamie två helger irad så det kändes som att det var dags för mig att få lite fritid. Inte för att jag klagar över att ha honom. inte alls. men iom att alla jobbar och går i skolan på veckorna så blir det lite svårt att umgås med vännerna ordentligt.

iallafall så la vi upp dagarna så att jag har jamie tills på Fredag så hämtar Lajo honom då. före eller efter han har sovit vet jag inte än. Sen fortsatte vi att prata en massa och det kändes riktigt skumt. blev ledsen där ett tag för att allt kändess så underligt.

Men det var skönt att vi kunde prata som vanligt igen iaf. Känns bra att vi kan vara vänner för jamies skull åtmindstone.
även om det är svårt ibland.

Jag har varit och hämtat jamie på dagis nu iaf sen for vi och handlade lite snabbt sen iväg och fikade med mamma. kom hem för en liten stund sedan och nu sitter han och ser på Det levande slottet =) mycket bra filmsmak han har pojken ^^ med tanke på att det är MIN film egentligen hehe.

Ska väl göra lite middag till oss sen och efter det blir det nog bara mys i soffan och lite lek sen sova. skriver kanske mera sedan när han har somnat för kvällen.

Föresten

TACK Anna för den jätte fina designen av min blogg! Den blev såååå bra nu =DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0