Trött människa

Fy fan alltså. jamie vaknade lika tidigt idag igen. Han kom och kröp ner i sängen med mig vid fem men kunde inte somna om ordentligt. Jag är jäääätte trött. =|

Idag var det meningen att vi skulle gå ut men det får vänta tills imorgon då alla kan och det inte är massa skit på varenda krog i hela stan. Idag ska Jamie åka till Lajo iaf, han åker vid tre nångång när han varit och tränat klart. Det ska bli skönt att få vara lite barnledig men jag vet inte vad jag ska hitta på haha, ikväll vette tusan vad som händer iaf. Jag tror jag ska åka till mamma med lite tvätt iaf för jag missade tvättstugan sist och jag har inte tid förren på söndag.

*gäsp!*

Idag är jag tråkig så nu skriver jag inget mer. Jag sparar det tills jag har något vettigt att säga istället ^^

Kommentarer
Postat av: mmmm

du är aldrig tråkig gumman ;)

2009-03-28 @ 10:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0