Tisdag

Usch det känns som jag håller på att bli sjuk eller nått.
När jag lämnade Jamie på dagis imorse satt det lappar uppe om att det går magsjuka nu igen :S

Hoppas vi inte får det =(

Efter att jag lämnat honom for jag på ICA för att köpa snus för det har jag inte haft sen i söndags!
rökte en cigarett igår annars har jag varit helt utan nikotin. In på ica lite snabbt och skulle handla. då har jag inga pengar på kortet. Jag har tagit fel på dag och jag får inte pengar förren imorgon!! aarrrgh! lite less blev jag då men what the hell.
inte så mycket att göra åt ju =/

Jag får se om jag hinner få resten av pengarna eller om det kommer gå åt skogen med allting.
Har massor med räkningar och skulder att betala den här månaden.

Nu ska jag vila för jag mår lite konstigt.

Här är lillgrisen för ett par dagar sedan. Han somnade på mig medans
vi lyssnade på Slipknot - Vermilion Pt. 2 ... stackarn var massa trött.



Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0