Ny morgon. Nya funderingar

Jag har nyss skjutsat Jamie på dagis och han skulle fika med Gustav nu så han blev inte ledsen när jag gick *phu*
det var skönt. Det är inge roligt när han ska bli sådär ledsen.

Nu har jag precis suttit och skrivit en liten grej på en tjejs blogg, hon har en liten tävling där man kan vinna en jacka som hon designat och jag blev väldigt sugen på den. Den var väldigt fin och jag blev grymt imponerad av hennes talang och vad hon åstakommer vid sin ringa ålder. Men i alla fall så skulle man skicka en liten kommentar och berätta varför just jag förtjänade jackan och när jag satt där och skrev så fick jag skrivkramp. inte för att jag inte hade något att säga men för att jag inte är den typen av person som kan sitta och höja mig själv till skyarna bara för en tävlings skull. Men trotts det skrev jag en snutt och jag hoppas hon läser det, Jackan har jag nog ingen chans på men jag hoppas endå att hon uppmärksammar det jag sa och att jag får henne att stanna till..

När jag hade skrivit klart och skickat så började jag fundera lite över mig själv och hur mitt liv ser ut just nu, och jag insåg ett par saker

Min familj är helt underbar. Knasig. udda och helt jävla störda men endå :D

Min mamma är en av mina bästa vänner, jag pratar med henne om det mesta och vi har alltid roligt när vi gör saker tillsammans. Jag är lyckligt lottad som har henne, att hon ställer upp för mig och hjälper till så mycket som hon gör

Min storebror är den bästa storebror man kan ha. trotts att vi kommer i luven på varandra ibland så är vi allid vänner och har allid massa dumma saker för oss när vi är tillsammans =P vi har dåligt inflytande på varandra. Han är snäll och omtänksam och jag är väldigt tacksam och stolt att ha honom som bror..

Min pappa är min idol. han är otroligt rolig och jag älskar att umgås med honom. Han har arbetat hårt hela sitt liv och jag har märkt att jag letar efter dom egenskaper han har i karlar jag träffar. Jag ser upp till honom och jag gör allt jag kan för att göra honom stolt. *pappas flicka*


Det är lustigt när man inser vad det är man har egentligen. Jag är i grund och botten en väldigt negativ person när det gäller mig själv, men på något sätt gäller det att rycka upp huvet ur sanden för att kunna se vad som finns rakt framför en. även om det är svårt ibland.


usch nu svammlar jag bara så nu ska jag lägga mig och vila en liten stund ist, =) får se om jag får någon ordning på tankarna också.

Återkommer senare för vidare förklaringar :P


Den här bilden tog jag igår på min lilla sömntuta. Skönt att sova mammas säng ^^




Peace out


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh titta, pluppen :D:D. Måste busa med bästisen nån dag! :D

2009-03-25 @ 12:10:17
URL: http://iiinvincible.blogg.se/
Postat av: Anna

åh vilken liten plutt..han är lik sin mamma!! =)

2009-03-26 @ 08:45:46
URL: http://annamariakarlsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Nu är jag SUUUUR

det är JAG som ska vara idolen i familjen punkt slut.

2009-04-01 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0