Lika roligt varje morgon.

Det är alltid lika härligt när man vaknar med ont i nacken och huvudvärk =/ fy fan..
Ska ringa sjukgymnasten igen snart och sen ska jag börja simma också för jag tror hela min kropp skulle uppskatta det.

Iallafall.
Igår efter att jag pratat klart med Martin (jävla tok :P) så for jag och tankade bilen och brummade bort till grabbarna i bergeforsen, fick stanna i sörberge först och köpa cola åt dom (ovanligt) först annars hade dom nog halshuggit mig. hehe. Mojjan satt hemma och pluggade så jag skulle åka och hämta henne sen vid nio tiden. När jag kom ut till grabbarna så satt David och spelade saints row och Niklas kollade på nå skit på datorn som vanligt :P .. så jag satte mig snällt på sidan och glodde medans davve skrek och var förbannad på sitt lilla tv-spel. pojkar.

Sen började vi se "Teeth" men jag hann inte se så mycket innan Scrollan ringde så då for jag och hämtade henne direkt.
När vi kom tillbaka la sig David med Sandra och hjälpte henne plugga medans jag och Niklas började se Changeling (eller som Niklas så fint uttalade det.. "tjingeling" HAHA) Den var rätt okej. lång och jävlig bara och lite seg imellanåt men bra skådisar och så. vette fan alltså jag var så okoncentrerad när jag såg den för alla bara surrade och desutom började jag bråka med Niklas om chipsen... snåla tjåkis....^^

Men den var helt klart bättre än Teeth iaf som för det första är en riktig B-film och för det andra är det en klassiskt helylle "har-du-sex-före-äktenskap-så-dör-du" rulle som är tänkt att skrämma skiten ur tonåringar och få dom att låta bli att knulla runt... finns bättre sätt att sända det budskapet än en film som handlar om en tjej som har ett monster i puppan som biter av allt som kommer nära =P. Den är mest dum och skrattretande den filmen. se den på egen riskt! Det är bara slöseri med tid att se den.

Jag skulle ha lagt upp trailers på filmerna om jag bara hade kunnat. men men. =)

Idag ska jag nog åka till mamma en sväng så jag slipper sitta här ensam. Blir så tyst och tråkigt att vara hemma utan Jamie, så så fort jag är barnledig försöker jag ha saker att göra för att inte behöva sitta hemma och tråka. Pratade med Scrollan nyss också. Hon har gjort tentan idag och blev klar ganska fort, hoppas det gick bra för henne så hon slipper omtenta!

Nä nu orkar jag inte skriva mera =) Hoppas alla har en riktigt fin dag!

Peace out

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag tyckte att Clintan filmen var rätt seg,men ändå gick den att se.Har lämnat "skräckisen" hos Sandra nu i dag.Ville du låna Clintan å?

2009-03-23 @ 17:46:24
URL: http://lifeanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0