Helgens Bravader forts

Lördag

Vaknade av att telefonen ringde. klockan var tio. 4 timmar hade jag hunnit sova ungefär. skoj!
Det var iaf Anna, jag skulle egentligen ha träffat henne på lördag kväll men nu blev det inte så tyvärr =( iaf så var det bara upp och hoppa för jag skulle hinna städa innan jag skulle hämta Scrollan å grabbarna. Så full fart igång och städade sen blev jag less och for och hämtade Sandra ist. =) sen for vi hem till David och väckte honom sen iväg till Niklas. Blev lite mycket att åka men men.

Sen var vi hemma hos mig hela kvällen och hade jätte skoj. Mariah kom bort också och jag kan lova att då jävlar blev det livat! hehu!

Sen kom Patte och min brorsa och hämtade oss för att skjutsa in till stan. När vi väl kom in på krogen så satt nog inte jag och Scrollan still en enda sekund på hela kvällen. vi var överallt och dansade massor =) det var skoj!

I söndags var jag helt slut och bakis för en gångs skull. det roliga var att precis när jag skulle lägga mig i ett bad så plingade telefonen för en notering. Tvättid!!
DET var ingen höjdare =O usch.

just ja jag har så ont i benen att jag knappt kan röra mig ibland :P så som jag studdsade runt i lördags är det inte så konstigt kanske. haha.eller vad säger du gumman? =D

Här sitter grabbarna och nördar medans det var Hockey på tv tror ja. hehe


Här var lite senare, vette fan vad dom gör. Jag tror Davve skulle kolla
hur skelögd Scrollan var HAHA. Ser helt död ut båda två


Tack för en rolig helg alla mina söta =)

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0