Ännu en dag förbi

Shit vad trött jag börjar bli nu känner jag. Klockan är 02:30 och här sitter jag och grejar på! hehu!
Vi var hos David ikväll och umgicks med han och Mathias, vi såg en film som heter Martyrs som är en fransk film. Riktigt jävla mysko och underlig film. Den började bra med lite läskiga scener och lite lik Hostel men sen barkade det bara åt helvete osså blev den bara smärre och konstigare för varje minut som gick..

vet inte hur lång den var men det kändes som att vi kollade på den i 4 timmar eller nått. Seriöst Anki vart fan hittar ni såna där filmer? Behöver ni filmtips så fråga mig ist så slipper ni kolla på skit =P saken är den att även om jag vet att en film kommer vara dålig så måste jag se den =D Och jag är inte sån som stänger av mitt i en film för att jag blir uttråkad. Har jag böjar se skiten ska jag fan se klart också!

Nu har jag suttit och lagt in lite bilder från telefonen som jag tagit idag. Blev helt förskräckt imorse när jag klev upp och insåg att det hade snöat inatt och att mer var på väg. Jag menar.. ska det inte bli VÅR nu?!?

Kan ni se vad felet med den här bilden är?

Kanske att det är äcklig kall jävla SNÖ istället för bar mark och gräs under mina fötter!?!??!

Som sagt. jag har hellre grönska på mina nya fina vita skor än skitig snö-slask! *arrgh*
Det får räcka med vinter nu.. jag har redan börjat använda min sommar jacka och fan ta mig om jag ska plocka fram vinterjackan igen! jag vägrar! då är jag hellre dumtjurig och fryser istället =D

Nej nu har jag gnällt klart för idag. sparar resten tills imorgon ^^

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Anki

Va fin din blogg blev!

2009-03-24 @ 13:42:39
URL: http://lifeanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0