And thats the truth!

Pojkar är fan dumma! punkt slut ^^

Har nyss skjutsat Jamie på dagis och allt gick bra. Igår när jag skulle hämta honom så fick vi våfflor =D jag visste inte att det var våffel-dagen eller va fan det nu heter. Glatt överaskad satte sig jag och Jamie och mummsade i oss våfflor med sylt och grädde som Christina gjorde åt oss ^^ alla andra var ute i solen så det var lungt och skönt inne, Felix satt och sov på soffan så jag gick in och såg till så han vaknade också så tog jag honom i famnen och gick ut till matsalen så han också skulle få lite våfflor.

Jamie fick FRISPEL kan jag säga. haha! "MIN mamma!!" och klättrade efter benen på mig. Ja ja det är som vanligt så =)
Men det var trevligt att vara där en stund iaf ...

När vi kom hem så kom kiki förbi och drack kaffe och surrade massa, det var trevlig =) var länge sedan nu så .. hon blev kvar medans vi åt middag sen när hon gått hem så började jag städa och plocka undan massa, så nu går det faktiskt att vara här hemma igen ^^ Fiiint.

Sen på kvällen kom Niklas bort och var här med mig sen anslöt sig Sandra å David till sällskapet också. Vi glodde på film och surrade massa, tror det blev mer surr än film iaf för mig. Jag hade svårt att sitta still igår desutom var filmen läskig, David skrämde upp mig!! så fort han blev rädd så blev jag också det.

Jag vet inte vad det blir resten av dagen men jag tror jag ska vila lite för Jamie tyckte det var en JÄTTE bra idé att vakna 05:30 idag!

I helgen hoppas jag att det blir till att umgås med vännerna och gå ut och ha skoj, jag behöver det!
Anna kommer hem i helgen också *skuttar runt av lycka* GUUUD vad jag saknar dig gumman! hoppas du kommer ha tid att ses en stund så vi får ta igen lite =)


(Spring-time my AAAAAASS)


Och med den fina "vår" bilden lämnar jag er nu =P

Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0