Uscha!

Jag hatar att vara sjuk! Jag skyller allt på L för han har smittat Jamie som sedan smittat mig! Nu är vi hemma och sjuk båda två :( Igår fick vi åka på akuten med Jamie för han hade så svårt att andas och när en tvååring SJÄLV sitter och säger "det är inge bra nu :(" blir man skraj. Efter många om och men så fick han inhalera massa fina saker som gjorde att det lättade, inte en sekund för tidigt var de.

L var förbi förut och gosade lite på Jamie och det blev han glad för. Sen kom Niklas och David också en sväng, Niklas brände ut massa filmer å sånt så jag har något att göra nu när vi ligger hemma och snorar. Twiilight. Madagaskar, Horton, Fredag den 13.e och sen lite American dad och top gear =P

Imorgon vette tusan vad som händer, beroende på hur vi mår kanske vi hakar på mamma å tobbe och grillar lite... men vi får se. Undra vad alla andra ska göra.

Usch va jag mår pyton, nu ska jag slänga mig i sängen och glo på nått skoj.


Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0