Uuuhhhää

Vaknade runt 8 (som vanligt vet inte min kropp vad sovmorgon innebär!) men jag surade och låg kvar till typ nio nått sen klev jag upp och gjorde frukost. Limpmackor med skinka, två kiwi och ett glas med c-vitamin å järn bryck. sån där brus.

Känner att kiwi inte är så bra för mig att äta, kliar lite överallt nu :P men jag behöver c-vitamin så det får gå endå. Min mage är arg som vanligt för att jag åt så nu mår jag bara allmänt illa, sucki sucki!

Igår pratade jag typ tusen gånger i telefon med söta S som jag saknat sååå! så skönt att vi pratar igen efter allt som hände i sommras. Snart lämnar hon Skåne och kommer hem till Norrland igen och då ska jag räva bort henne och umgås som vi gjorde förr ^^ Skönt att ha en tjejkompis att prata med igen.

Snart kommer nog mamma hem med Jamie. det var egentligen meningen att vi skulle på Tildes dop idag men det går inte då vi är förkylda :( så mamma kommer hem med honom hit och sen tror jag att hon ska hämta han en stund igen på eftermiddan.

Nu blev jag tröttis igen, uäh! Kom igen kroppen!

Peace Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0