Tragiskt.

Jag fann en blogg förut där en tjej skriver om sitt liv som anorektiker, helt sjukt vilka ideér hon verkar ha alltså. orkar inte gå in mer på det men man blir fan rädd när man läser. allt står inte rätt till med den bruden det är ett som är säkert iaf. Wierd att man kan ha den typen av sjukdom.
 
i övrigt har jag mest sovit idag, sjuk nu igen dårååååå. lämnade smurfen på dagis sen hem och sov nån timme för att orka. När jag vaknade så klev jag upp och drog på mig lite kläder sen for jag och hämtade jamie och ner till stan för lite ärenden, min nya glasögon gör jätte ont bakom örat så dom fick fixa till det lite snabbt .. sen blev det mat med mor och jamie sen följde jamie med mamma hem så jag kunde åka hem och lägga mig igen.. var in lite snabbt och hyrde en film också The proposal med Sandra Bullock så den ska jag se sen när jamie somnat, han kommer väl hem om en timme ungefär.

Imorgon ska han åka iväg till mamma igen efter lunch så jag får tid att kurera mig. suger verkligen att vara sjuk då jag blir så väldigt orkeslös för minsta lilla... har ju knappt nått jävla imunförsvar längre verkar det som. Störigt!

Så imorgon blir det nog tvärlungt och ligga stilla och försöka sova bort sjukis äcklet jag har. Är lite orolig att det ska bli nån baconsnuva av den här förkylningen men än så länge verkar det lungt. ingen märkvärdig feber och bara lite hosta. Hoppas hoppas hoppas jag är frisk tills nästa vecka eftersom jag måste jobba.

Får se hur det blir till nästa helg om det blir så att man far iväg eller inte. återstår att se. vill gärna vara frisk tills de också naturligvis.

Jag säger som M .. Kom igen kroppen! ^^

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0