Sjuk

Fortfarande sjuk. Det suger! tog en djupt andetag och tog mig till ICA med mamma och Jamie för att handla sen hem och däcka. uuuuääääähhhh!!!!

Som det ser ut nu och som jag känner mig kommer jag inte kunna jobba till veckan, även om jag får tillbaka lite ork så är det nog ingen höjdare att vara där då vi har mycket folk i omlopp hela tiden och jag tror inte gästerna uppskattar att jag går runt och hostar å snorar hela tiden =P Jag vill ju inte smitta någon liksom.

Nu har jag iaf fått i mig lite mat och sitter och tittar på Stockholm - Arlanda som jag verkligen diggar.
efter det ska jag försöka stöka undan lite av jamies leksaker som ligger överallt här i vardagsrummet, måste kliva över dom hela tiden och det är ingen höjdare. sen BADA och slänga mig i soffan igen och inte röra mig så mycket. Såg iaf att det går lite filmer ikväll så det var ju bra... har så tråkigt.
Hoppas det inte blir nån svininfluensa av det här nu bara :S verkar ju som att E fått de, alla symptom tyder på det iaf. :S scary

Kom igen kroppen!


Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0