Lördag

Idag är det Lördag .. Hela dagen .. lördag .. idag .. inte söndag .. Lördag. Idag.

Well .. Drömt en massa såna där osamanhängande konstiga saker inatt igen. Vid 2-3 tiden kröp smurfen upp i sängen med mig och det tog väl en timme att somna om, vid fem vaknade han och hittade inte nappen men efter lite dektektivarbete i sängen hittade vi en och han somnade om. Det gjorde INTE jag, Så jag låg mest och vred och vände på mig och bara vilade sen vid sjutiden höll jag på att få frispel så då klev jag upp. suck.

slö som attans e jag och kroppen vill inte riktigt vara med, mår halv illa och bara allmänt konstigt.  Jävla skit dag.


Kommentarer
Postat av: mamma

Drömde om Tess i natt. Jag hittade igen henne instängd i en skrubb och hon hade varit utan vatten och mat. Hade en jättestor reva på halsen och nästan all päls hade lossnat. Jag var jätteledsen och hade dåligt samvete för att ha glömt henne där.

2009-09-07 @ 13:57:50
Postat av: Elin

Hej!! :) Ja och din lilla smurf är inte så liten längre..;) Tiden går verkligen fort va? Tycker Oliver växer redan nu så det knakar. Ja men det tycker jag absolut att vi ska göra! Tar gärna en prommis eller nått, lättast att surra då om lillfisen sover. =) Kram!

2009-09-15 @ 18:04:11
URL: http://elinteresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0