Varför så jävla trött jämt?! :|

Jag är helt slut idag =O

Vaknade imorse och såg att Ramona hade ringt. så upp och slängde mig i duschen för vi skulle på Birsta och glo lite eftersom vi var lediga idag.

så vi var och snurrade på där några timmar, jag försökte hitta en ryggsäck till Jamie men utan framgång =/
Men en ny mössa till honom som inte är så tjock fann jag iaf och en film och såna där asfaltskritor. Så de fick han idag och blev jätte glad.

Igår unnade jag mig själv lite nya saker också en tröja och ett linne blev det. Jag och Ramona övar på att använda kläder med lite mer färg i ist för bara svart och vitt, hehe. jag lyckades bättre än henne iaf då hon köpte en VIT tröja. ^^

Syns inte så väl men den är verkligen ORANGE




äntligen hittade jag en tröja någorlunda så som jag vill ha den. sådär hög i halsen



Sen var det meningen att mamma skulle äta middag här idag men hon var så trött så hon for ist.
Så det blev jag och jamie som åt. hemma gjord pasta carbonara. riiiiiktigt goott blev de.

sen såg vi lite på jamies nya film tills vi upptäckte att glassbilen var här så vi sprang ut och köpte oss en påse mini maräng cup (mina favoriter) så vi fick lite efterätt också som tur var ^^



(Eftersom jag är så uttråkad och slö fick det här fylla ut lite)

1. Hur gammal är du om fem år? Om fem år blir jag 28 :S

2.Vem var den sista du träffade? Jamie innan han somnade =D

3. Hur lång är du? 1.70 - 1.71 cm

4. Vilken var den senaste film du sett?  uuuh. Grand torino antar jag, om jag inte ska räkna med jamies film. isf The night garden =P

5. Vem ringde du senast?  Martin, sen tog mina pengar slut så nu får jag smsa alla ist. hehe

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Vad ska du göra imorrn?" och det var till Sandra

7. Vad är helgens planer? Oj. ingen aning alls! för tidigt att säga. troligen bara vara hemma

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa tror ja.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Idag, för några timmar sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gråa

12. När vaknade du idag? uuuh.....halv 10? kanske hon var. nått sånt

13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? nja..

14. Vilken är din favoritplats? Platsen har inte så stor betydelse utan sällskapen

15. Vilken plats föredrar du minst? kloakerna? .. inte fan vet jag ! beror på vad jag har för mig just då.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning. försöker ta dagen som den kommer ist.

17. Vad skrämde dig som barn? Mörker

18. Vem fick dig att skratta senast? Jamie

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? INGEN är för ung för att äga vinylskivor!!!!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. sån där pytteliten sak som jag snattat av mor min

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med. gärna tjocksockar också *tummen upp*

22. Hur många kuddar har du i sängen?  7

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på någon??  Neeee, brevid möjligtvis

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?  strumpor

26. Är du social? Ja det är jag väl .. beror väl på vilket humör man är på

27. Vilken är din favoritglass? MARÄNG CUP!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa mig en vettig bil och sätta undan till Jamie

29. Tycker du om kinamat? OJA!! kommer på en stark andraplats efter grillat!

30. Tycker du om kaffe? Näää usch!

31. Vad dricker du till frukost? frukost? :O .. mjölk, juice, te

32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover nog åt alla håll och kanter med tanke på hur jag ser ut på morgonen, men mage brukar det bli när jag somnar iaf

33. Kan du spela poker? Ja men det var läääänge sedan nu, har nog glömt allt =|

34. Tycker du om att mysa? Jodå

35. Är du en beroendemänniska? konstig jävla fråga tycker ja. jag snusar så ... ja?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp!! när jag fyllde 16 fick jag en kusin i present ^^ En  Linn fick ja =D

37. Vill du ha barn? Jag har ju redan en unge så ... ja?

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. och en aningen spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja. EN gång efter att jag krockat

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet är vacker men kallt. pool är mysigt men enformigt.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Allt som ser till att ungen har det så bra som möjligt.

42. Äger du dyra smycken? Nej. min gammla vigselring är väl det dyraste jag har tror ja

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej. till vilken nytta? vet redan att det är skit

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Snus?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj. har så många roliga människor i mitt liv. vill inte utelämna någon. =)

46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt fula cepe ärr på handen. Läkaren måste ha varit full när han sydde. sen har jag ett ovanför ögonbrynet också sen jag var liten, det tejpade mamma och det syns knappt.

47. Vad har du för ringsignal? Kanye West - Heartless för dagen. ändras ganska ofta.

48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Hm.. tror inte det.

49. Flirtar du mycket? Ne. Men jag är trevlig, vissa kanske misstolkar det som flirtande ? :S

50. Vart togs din profilbild? Hemma

51. Kan du byta olja på bilen? Varför skulle jag behöva kunna det när jag har 100 bönder i släkten som kan göra det åt mig. hehu!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? Liftarens guide till galaxen serien.

54. Läser du dagstidningen? Ja om man vill kalla aftonbladet för dagstidning så.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej är inte intresserad

56. Dansar du i bilen? ?! HUR STOR BIL TROR DU ATT JAG HAR?! .. jag sjunger..

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?  Mix megapoooooooooooooool

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ööööööh. vet ej

59. När var du i kyrkan senast? Hm. måste ha varit i sommras när Madelene's dotter döptes. kommer inte ens ihåg vad hon heter =|

60. Är du nöjd med din kropp? Nja. lite småsaker som ska fixas men det är på gång ^^

61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Been there, done that.

62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: HA! vilken tur att det var just tre ^^ den frågan var den enklaste och mest vettiga. Sandra Niklas och David. any day!

63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Ramona eftersom jag precis lärt känna henne. hmmm... sen kommer nog gänget på andra plats

64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Jaaaao

65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Vet inte men ring om ni ser honom!







Peace OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0