Uscha Uscha!



Jag har gått och blivit JÄTTE förkyld såhär efter helgen, vaknade igår med ont i halsen sen på bara ett par timmar blev det bara värre å värre. Nu sitter man här med tokont i halsen näsan och öronen, snoret bara rinner och allt känns skit!
Är så himmla slut i kroppen! vill bara sova =S tyvärr går inte det eftersom Jamie är hemma så det är bara att se till att göra det bästa av situationen. Vi har suttit och kollat på film hela morgonen, först såg vi på Nicke nyfiken som han fick av mormor förra veckan .. Nu är det Byggare bob som går om och om igen. hehe .. roligare det är Hugo iaf för den filmen vill jag bara slänga. Är så less på den =P

                                                                                                    

Idag vet jag inte vad som händer, blir nog att ta det så lungt som möjligt. Mamma ringde förut så hon skulle komma bort med värktabletter till mig så jag får nån jävla ordning på allt ont. Skulle behövt handlat också men jag tror inte jag pallar ta mig nånstans.  Suck.  Får nog be någon hjälpa mig. Det är svårt det där när man är ensam, det gäller att man har människor i sin närhet som kan ställa upp!

Ikväll hoppas jag att den där söta vill prata med mig lite, var så länge sedan nu känns det som. åhw =/ skulle verkligen behöva prata igenom lite men jag känner på mig hur det kommer sluta. tyvärr. drömde till och med att vi pratade inatt, det gick inte som jag ville i drömmen heller. Det kanske säger nånting om alltihopa? hmm ..

Nu ska vi se på en ny film tror ja. Hoppas den är bra!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan snygg blogg du har!!

GLAD PÅSK!

2009-04-06 @ 10:32:58
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0