Riktigt trevlig eftermiddag!

Gokväll!

Idag har jag och Jamie varit hos Emelie och hälsat på. Åt middag där. Tacogratäng! MASSA gott var det!

'


Efter det busade vi massa med odjuren, fast ena katten låg under sängen och gömmde sig heta tiden. :(

Heman




Lilltjejen Nova som Emelie tog av mig när min katt fick ungar.




Det var den dagen de. sen häromdan så var vi allihopa hos Jens och härjade runt. Han har den mest mysiga balkongen ever ^^

Jens till vänster och Tjåkis till Höger. observera glassen i högsta hugg!





Som ett växthus ^_^




Havet syns.







När vi hade slitit oss från balkongen och dess utsikt så glodde vi på film. den var riktigt bra.
Grand torino (orkar inte ens försöka stava så det får bli sådär)


Nu ska jag lägga jamie sen får jag nog besök.


Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0