Massa bilder

Idag har jag och Jamie varit hos mamma, åt middag osv. Nu sover han gott i sin egen säng (för en gångs skull)
Sitter och rensar mobilen från massa kort så jag tänkte jag ska slänga upp några här :)


Davves fina version av Niklas hur han ser ut när han spelar CS. Skrattade gott åt då kan jag säga. haha!




Gokillen i bilen på väg hem idag. Cool ey? =)





Någon som mysat ner sig i "puffen" och slagit på en film ^^







Jag å Jamie leker med morbror Daniels leksaker ^^






Snygga killen min (Leo) Se så vacker han är!






Fluff tjejen Lizzie







Tjejen som är omöjlig att ta kort på. Nala (gammlingen utan svans)



Det är roligt med kort. synd att jag inte har en riktig Kamera bara.
Ne nu ska jag göra popcorn och zappa mellan alla filmer på tv.
Imorgon ska vi leta påskägg med alla barnen i släkten sen blir det en tripp till far och hälsa på.


Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0