Lite Lustigt

Att saker och ting kan förändras på så kort tid. att allt känns rörigt nu är kanske inte så konstigt.
Sen att jag är sjuk gör inte direkt saker å ting lättare för jag orkar inte göra så mycke annat än att sova och ta hand om jamie.

idag åker han till Lajo så då har jag chansen att sova i två dar!! YES säger jag bara för det kan behövas, hostar som en dåre plus att jag tror att jag har öroninflamation. Jamie ska bara vara bort två nätter ist för tre för han ska vara med mig i helgen så det gäller att piggna på sig så mycket som möjligt för på lördag (eller när det nu blir) ska vi gömma påskägg med Linn och Nelly (mina kusiner på 6 respektive 1 år^^) det kan bli skoooooj!






Jag förstår mig inte på människor =S .. personer som inte brukat bry sig .. bryr sig helt plötsligt.
Personer som brukar bry sig har inte setts till på ett tag
Och personer som det brukar gå att prata om allt med har jag inte ens vågat ringa.

föresten. det kanske inte är enbart alla andra som jag inte förstår mig på. Jag förstår nog inte på mig själv heller.
Där har vi det! allt börjar trotts allt hos en själv, då är frågan... Vad kan jag göra åt det?

Först och främst ska jag sluta bry mig. Jag ska ta reda på vad fan jag vill och hålla mig till det.
Just nu är jag sjuk och det jag ska göra idag och imorgon är att kurera mig till tusen så jag blir frisk och får ork.

Sen ska jag sätta mig ner, ta reda på vad jag tycker tänker och känner sen rensa ut alla onödiga känslor och tankar som jag har. Funkar det att göra så tror ni?

Försöka går ju.

Nu blir det gröt, dagis, sova, sova sova sova... och sova.

Jag återkommer med uppdateringar kring mitt förvirrade tillstånd senare,

Peace out


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du kryar på dig.. störtskön son du har föressten :)

2009-04-08 @ 15:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0