Helg

Den här helgen har jag Jamie så idag har vi haft lite lördags mys =)

Usch igår när jag hämtade han på dagis så rammlade han, rak framät och slog huvet i asfalten. HELVETE vad rädd jag blev! kastade sakerna jag höll i och bara sprang dit, hua lillkillen min! :( men det gick bra. blev sår i pannan men inte mer än så. Blev väl mest orolig för hjärnskakning. Gruset han halkade på fick sig en rejäl utskällning av honom HAHA! "DUMMA GRUS!!" yttrades bland tårarna


Jägar ryggsäcken PÅ! CHECK! brillorna PÅ! CHECK! nappen med CHECK och egon i väskan CHECK! Dagis here we come ^^










Nu sitter jag i soffan och har ätit lite snacks. Ser mest på tv och blippar runt på datorn. Skönt att bara ta det lungt och vara för sig själv en stund men sen fick jag höra att Sandra var med David och Jens och att Niklas också var på väg dit då blev jag lite avundsjuk. Jag vill också vara med dom söta =( skratta. snacka skit och se på film. aaargh! får bli en annan dag helt enkelt.





Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Frida

Värsta coola killen. Tur allt gick bra med närkontakten med asfalten. Fy, längtar inte tills Adam ska slå sig första gången - då kommer jag dö

2009-04-18 @ 23:59:55
URL: http://nogg.se/liebespuppe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0