GasolineQueen

Hej hopp och godmorgon!

Igår var jag och tittade på min "plast"brorsa som spelade med sitt band. GasolineQueen. Riktigt bra rock och jag blir så stolt när jag ser honom =) Det är fantastiskt med människor som sysslar med det dom brinner för. Jag hade ingen att gå med heller så jag frågade Lajo om han hade lust att följa med och det ville han så han kom och hämtade mig på kvällen så var mamma här och var barnvakt en stund. Hon hade köpt med sig nya filmer till Jamie så dom satt och kollade på Nicke Nyfiken medans jag gjorde mig iordning.

Tyvärr har jag bara kassa bilder att bjuda på men endå



I övrigt var det en ganska lugn dag. Sandra och Davve sov över här för dom tog sig inte hem. Dom försökte fixa skjuts men till slut bäddade jag i soffan åt dom och sa bara "Den som är sist vaken låser dörren...Gonatt" =P
blev lite less där mot slutet för jag var så Himmla trött.


Sen igårmorse när jag skjutsat Jamie på dagis så for jag och köpte frukost som jag tänkte bjuda dom på. När jag kom hem sov dom fortfarande såklart för klockan var ju tidigt så jag gick och la mig en stund jag också. Sen vaknade jag och sandra och satt ute på balkongen i solen och pratade lite, sen blev det frukost för oss två för det var fan ingen idé att försöka väcka valrossen som låg på soffan. suck.


Seriöst så skulle han inte märka om världen gick under.. (vad ambitiöst fridfull han ser ut haha)



Sen vid tvåtiden skjutsade jag hem dom sen var det bara att spurta bort till dagis och hämta Jamie. jag var kvar en stund och busade lite ^^ blev lite väl mycket när jag hade Jamie och hans bästa kompis Felix hoppandes på ryggen dock =P
Jag ska se till att ta kort på dom eller filma för dom är helt tokiga när dom är tillsammans. rackans skitungar ^^

Idag vet jag inte alls vad som händer. Jamies pappa hämtar honom på dagis idag så jag är lite ledig. Får se om det blir till att storstäda för det behövs.

(tagen igårkväll)


Peace out


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA, ja, han ser fruktansvärt fridfull ut ;D

2009-04-02 @ 15:46:02
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0