En helt meningslös rubrik

Bra fantasi man har va.

Shit, fortfarande förkyld och jävlig. Igår när jag lämnat Jamie på dagis ringde pappa, jag hade tid på läkarstation 10:45 för att kolla om jag hade öroninflamation och han sa att han kunde skjutsa mig så han kom ner och hämtade mig och körde mig dit, sen efteråt så sa han att vi skulle fara och handla lite .. mat .. visst tyckte jag, jag hjälper gärna till efter att han varit så snäll och kört mig så.

Väl inne på affärn så började han ställa massa knasiga frågor som jag till en början inte fattade vad han menade med.
 
"tycker du om frukt?"
"äter du apelsiner?"
"potatis.. behövs de?".
Efter en stunds tänkade lyckades jag iaf kläcka ur mig

"Handlar du åt MIG nu?!" Och lurig som han är gubben så flinade han bara och gick vidare. haha!

Efter att vi handlat massa så for vi hem till mig för kaffe osså kom brorsan förbi och fikade också. trevligt trevligt =)
Fast jag var jäääääätte trött så direkt när dom for så gick jag och la mig, vaknade kl 19.00 !!! helt jävla otroligt, och dum tid att vakna på. hua! men det var skönt att sova, och behövligt!

12 missade samtal och 4 sms hade jag fått under tiden jag sovit. =|
så det var bara att sätta igång och ringa upp alla. Sandra, Mamma, David, Niklas osv osv.

Pratade med den där söta igår också. äntligen, även om det inte var på tele men men, jag tar det jag kan få.
vet inte vad jag ska säga om själva samtalet dock. det gick som det gick. har ingen aning om hur det gick egentligen så.. lika bra att bara låta det vara så länge.

Sen for jag och hämtade Niklas för jag behövde något annat att göra en stund, även om jag är sjuk. Vi for och handlade lite sen drog vi till Davve och umgicks. Niklas hade varit och åkt gokart =P det var därför han hade ringt, för att fråga om jag ville följa med (HAHA) vid 12 tiden for jag hem för jag var så trött. men jag kunde inte somna.

Tänkte bara på honom och allt runtomkring så tillslut orkade jag inge mer och satte mig vid datorn igen. Fick tag på en vän som ringde upp så vi surrade en timme eller nått, pratade igenom allt och fick lite råd. efter det kunde jag faktiskt somna, men jag vaknade efter en timme ungefär för jag drömde massa konstigt otäckt. lyckades somna om igen och fortsatte drömma massa konstigt hela natten. suck.

Hatar när det blir så.

Idag ska vi vara hos Niklas allihopa tror jag. får se hur mycket jag orkar med, är som sagt sjuk om ni missat det ;P.. får väl ligga på soffan och glo hehe, eller spela spel ^^

Nu ska jag se lite tv sen sova en stund, sömnen jag fick inatt hjälpte inte mycket =/

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0