EGON ÅTERFUNNEN!!!!! =D

Shit. inte visste jag att det var röd dag idag. Dumma långhelg :D

Tur att Lajo berättade det för mig igår för jag hade ju tänkt lämna Jamie på dagis idag *skrattar* det hade nog inte gått så bra tror jag!


VI HITTADE JUST EGON!!!! SOOOOOOOOM VI HAR LETAT!!!!
Så låg han i kojjan som jag hade vikt ihop och ställt undan!! typiskt!!

Nallen. Myten. Legenden!






Här är någon som saknat sin Egon vääldigt mycket!



Jamie satt på golvet förut, så när han skulle ställa sig upp så snubbla han lite och utbrast: "DUMMA GOLV!!"
sen slog han lite på golvet också HAHA. Skrattade gott då ja. ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

Omg, jag är verkligen riktigt efter. Jag visste inte du hade en son :) När, hur och var? Hehehe..

Själv kom min lillgroda för 3½ vecka sedan.

Kram

Frida, fd svartkonst från Helgon (alex tjejkompis)

2009-04-15 @ 12:11:27
URL: http://nogg.se/liebespuppe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0